LISETTE JESSEN

Lisette er ejer af Kloster-Sølv, og arbejder på at gøre butikken til et rum for oplevelser. Det styrker Kloster-Sølv’s brand, og vi har i dag en klar værdiposition på markedet.

Følg Kloster-Sølv på Facebook og deltag i de mange konkurrencer om smykker og meget andet.

BUTIKKEN

Kloster-Sølv ligger på byens bedste hjørne i Kjellerup. Vi ønsker at tiltrække kunder fra de større omkringliggende byer.

“Butikkens udfordring er at skabe oplevelser og nye services i butikken, som kan tiltrække kunder fra nye markedsegmenter, på trods af en geografisk distance.”

– Lisette Jessen

INDRETNINGEN

Forretningen er indrettet efter Neo Feng Shui princippet med henblik på trivsel, vækst og udvikling. Kom og mærk den positive stemning i den rolige atmosfære. Et smilende Personale står altid klar til at hjælpe.

Butikken er lys og venlig med farver der er i harmoni med det gamle palisander inventar, og har man lyst, kan man tage plads i de bløde stole og tage sin beslutning til lyden af det klukkende springvand.

BREDT UDVALG

Kloster-Sølv har et bredt udvalg af sølv og guldsmykker. Det kan selvfølgelig også lade sig gøre at få repareret sine gamle smykker. Vi laver nye smykker til dig af dit gamle guld, eller du kan vælge helt nye varer. Vi har desuden mange forskellige dame- og herre ure af højeste kvalitet til enhver smag. Udover smykker har vi også vaser, barnedåb, træfigur, pokaler, ure osv.

NB. Vi er også forhandler af Landbrugslotteriet og varelotteriet, det kan til enhver tid lade sig gøre at købe et lod eller 2 for at spille med om de mange penge. (du skal være over 18 år).